APP
TAKEN
Beheer processen en koppel taken aan teamleden.
Het takensysteem binnen het platform biedt de mogelijkheid om efficiënt nieuwe taken in te plannen, de uren te beheren en in te delen per teamlid.
Het takensysteem binnen het platform biedt de mogelijkheid om efficiënt nieuwe taken in te plannen, de uren te beheren en in te delen per teamlid.
Beheer alle openstaande taken in de organisatie en koppel deze aan de juiste teamleden. Wanneer een taak wordt afgerond worden deze uren automatisch geregistreerd en verwijnt de taak van het dashboard.
Een nieuwe taak aanmaken is erg gemakkelijk en kan voor iedereen gedaan worden binnen de organisatie. Zo kun je snel een taak aanmaken in een bepaalde categorie en deze koppelen aan een collega.
Aan iedere taak kan een bijlage gekoppeld worden. Dit kan een extern bestand zijn uit bijvoorbeeld een shared omgeving maar ook een Excel bestand dat extern staat opgeslagen.
Voor elke taak kun je een deadline opgeven. Deze wordt beheerd door de taakverantwoordelijke en wordt automatisch verwijderd wanneer de taak is afgerond.
Heb je een taak afgerond? Dan kun je deze de status ‘afgerond’ meegeven. Wanneer je de taak afrond kun je het aantal uren dat je aan de taak gewerkt hebt invoeren en een beschrijving meegeven.
Alle persoonlijke openstaande taken kun je terugvinden in het ‘Mijn taken’ overzicht.
Wil je een overzicht van alle openstaande taken en bijbehorende uren. Dan kun je deze inzien in het totaaloverzicht.
Eventuele koppelingen met andere (taken)platformen zijn voor ons vaak geen probleem. Neem daarvoor contact met ons op.
app uitproberenBinnen één minuut geregeld. Geen creditcard of betaling vereist.
Beheer projecten en bewaak je kosten
*op aanvraag