Toekomst
De software biedt ons inzichten in voorraad, productiviteit en roostering. Als een medewerker is aangenomen sturen wij deze altijd een handboek toe met uitleg over de inkopen en het management. Dit wordt nu nog handmatig gedaan met een hardcopy handboek. Onze wens is om deze in de toekomst ook via de HorecaManager software te versturen.
Deze aanvraag wordt nu door Staff Support opgepakt en kosteloos verwerkt in de software. Omdat QR-code bestellingen steeds vaker gedaan worden. Zou het ook mooi zijn als deze verwerkt kunnen worden via een kassasysteem. Dit gaat nu via een losse webshop en niet langs ons kassasysteem. Daarom hebben wij een integratie aangevraagd met de webshop en de software van Staff Support.
Waardevolle partner
Via Robert Robinson en onze kassaleverancier Taurus kwamen we in gesprek met Staff Support. Robert Robinson is een onafhankelijke adviseur die ook de selecties van managers en dergelijke voor ons verzorgt. Het platform van Staff Support is daarbij uitgebreid vergeleken met andere systemen, maar HorecaManager kwam als veruit de beste voor ons uit de bus.
Op het moment van de implementatie lagen er ook nog andere (organisatorische) vraagstukken bij ons en daarbij bleek dat Staff Support veel verder kan gaan dan het assisteren bij de ingebruikname van de software. Ze werden namelijk een gesprekspartner voor de vraagstukken die wij hadden en konden met hun ervaringen ons daarmee ook verder op weg helpen, iets wat door ons zeer gewaardeerd wordt.
We werken nu ongeveer 5 jaar met het systeem en hebben weinig ondersteuning nodig bij de werkzaamheden die wij met Horecamanager uitvoeren, toch weten we dat wanneer er vragen zijn we altijd kunnen aankloppen bij Staff Support en dan geholpen zullen worden. Wij zien Staff Support als een waardevolle partner en gaan graag samen met hun een goede toekomst tegemoet.