Toekomst
De samenwerking met Staff Support loopt nu al vele jaren erg goed. Het onderhouden en toerusten gaat goed. Elkaars taal leren begrijpen, dat is mooi gelukt. De supportafdeling van Staff Support reageert snel en passend, onze medewerkers zijn hier heel tevreden over.
Binnen de organisatie van De Klipper Zorg werken er 10 tot 12 mensen dagelijks met de software en inmiddels vanuit 3 verschillende locaties (Klipper Zorg, ‘t Reesink en Leeuwerikstraat). Daarnaast hebben alle medewerkers inzicht in hun rooster en hun urenstatus, we zien ook dat het gebruik van de app nog steeds toeneemt.
We blijven in de toekomst zeker werken met het platform van Staff Support en hebben slechts een aantal kleine aanvragen openstaan om de software uit te breiden. Zo zouden we graag meer bevestigingen zien binnen de software, om zo de betrouwbaarheid van de invoer te waarborgen.
Waardevolle partner
De huidige lijn met Staff Support zetten we door. Er is nu een unieke driehoeksverhouding tussen De Klipper Zorg, KAB Accountants en Staff Support. Deze driehoek willen we graag staande houden.
Wat ik Staff Support gun is dat er meerdere zorgpartijen gebruik gaan maken van dit fantastische programma. Wij zijn een organisatie die doen het op onze manier, maar er zijn meerdere manieren om dit te doen. Uiteindelijk kan dit je als organisatie rijker maken.
Het allerbelangrijkste van onze samenwerking is de openheid van mensen en de transparantie, dus alles moet op tafel. Openheid en eerlijkheid over zaken is en blijft de kern van onze relatie.