Handleiding Relaties
Wil je het Relaties van medewerkers beheren?
In deze handleiding lichten we toe welke wijzigingenje door kan voeren,
hoe je dit kan doen en waar. Zo heb je het volledige Relaties beheer zelf in de hand.
Wil je het Relaties van medewerkers beheren?
In deze handleiding lichten we toe welke wijzigingenje door kan voeren,
hoe je dit kan doen en waar. Zo heb je het volledige Relaties beheer zelf in de hand.
Om lekker te werken met Relaties is het van belang dat de inrichting en het werkproces bij elkaar aansluiten.
Bepaal dus vooraf:
Als dit bepaald is kan de inrichting plaatsvinden en kan het gestart worden met het opvoeren van relaties.
Wijs de juiste rechten en rollen toe aan de betrokkenen. Zorg ervoor dat iedereen weet wat zijn of haar verantwoordelijkheden zijn.
In de instellingen kunnen type relaties worden aangemaakt. Ook is het mogelijk om tags toe te wijzen aan personen.
Een relatie aanmaken kan op twee manieren:
Via Relaties – Relatie totaal vind je een uitgebreid overzicht van de ingevoerde relaties. Het is hierin mogelijk om te filteren op actieve en inactieve relaties.
Veelgestelde vragen over onze app Relaties.
Dat kan! Hoe je dat doet vind je hier: Bedrijfslogo toevoegen van een relatie
Waar en hoe je dat doet vind je in de volgende handleiding: Handleiding Facturatiegegevens relatie beheren
Neem contact op met onze Support afdeling.