Van sollicitatie tot salarisstrook en van voorstelrondje tot en met factuur
Ontdek hoe onze software je helpt om sneller en slimmer te werken, waardoor je meer tijd overhoudt voor wat echt belangrijk is.
Ontdek hoe onze software je helpt om sneller en slimmer te werken, waardoor je meer tijd overhoudt voor wat echt belangrijk is.
Eén centraal punt voor al je interne communicatie, rapportages en dashboards. Stel eenvoudig in wanneer je rapportages wilt ontvangen en bepaal welke collega’s je wilt informeren.
Altijd een up-to-date personeelsadministratie. Overal bereikbaar én veilig. Geen gedoe meer met het bijhouden van lijstjes, want het systeem regelt dit voor je.
Altijd een optimale planning, met de juiste persoon op de juiste plek en op het juiste moment. Daarnaast krijg je vooraf inzicht in je omzet per uur, waardoor je volledig voorbereid bent. Completer wordt het niet.
Dagelijks inzicht in je uurkosten, omzet en inkoop? Altijd op de hoogte van afwijkingen tussen budget, prognose en realisatie? Geen probleem. Of je nu één administratie hebt of honderd, wij zorgen voor overzicht.
Beheer al je relaties en contactpersonen centraal en stimuleer de groei van je organisatie. Voeg projecten en taken toe voor optimale voortgangsbewaking en als solide basis voor je facturatie.
Wij brengen je omzet, uren en inkoop samen, zodat je dagelijks kunt sturen op productiviteit en brutowinstmarge. Je locaties weten precies wat er van hen wordt verwacht.
Elke medewerker heeft toegang tot de functionaliteiten en data die strikt noodzakelijk zijn om efficiënt te kunnen werken – niet meer en niet minder. Het systeem is zo ontworpen dat het precies dat doet: medewerkers voorzien van wat ze nodig hebben, zonder overbodige toegang of beperkingen.
Of je nu kiest voor een enkele module, bijvoorbeeld om alleen je planning te optimaliseren, of voor het volledige platform om je prestaties te verbeteren: het is fijn om tijdens de opstartfase goed begeleid te worden.
Ook daarna kun je rekenen op betrouwbare ondersteuning wanneer je vragen hebt.