Branches

Hotellerie

Een hotel is een dynamische omgeving waar het overzicht snel verloren kan gaan. Het plannen van medewerkers kan door seizoensinvloeden complex zijn, en verschillende contractvormen kunnen het verloningsproces bemoeilijken.

Onze oplossing geeft je de tools om dit proces te stroomlijnen, van de sollicitatie tot en met de verloning. Daarnaast krijg je dagelijks inzicht in je behaalde resultaten, zodat je continu op de hoogte blijft.

Hotels die wij verder helpen

Hotels

Planning en urenregistratie

Elke afdeling vereist specifieke competenties en inzichten. Zo vraagt de planning van de receptie om een andere aanpak dan die van de chef-kok of housekeeping. Wij zorgen ervoor dat je altijd de juiste persoon met de juiste vaardigheden en ervaring op de juiste plek hebt staan.

Dankzij een slimme verwerking van de uren heb je altijd helder inzicht in waar je kostbare tijd aan is besteed.

Bekijk platform
Hotels

Iedereen zijn eigen informatie via de workforce app

Je wilt je medewerkers mededelen wat nodig is en ze het gemak bieden om te werken wanneer ze willen. Met de handige Workforce app kunnen ze eenvoudig inschrijven op diensten of beschikbaarheid opgeven.

Wel zo handig in tijden van krapte. Jij blijft in de lead als het gaat om wie uiteindelijk op welke plek komt. In de app kunnen je medewerkers zien wanneer ze moeten werken of verlof aanvragen als ze er even uit willen.

Meer info
Hotels

Klant aan het woord: Hotel Karel V

Een luxe vijfsterrenhotel in het hart van Utrecht met een rijke historie. Wat ooit een 14e-eeuws klooster was, is nu een stijlvolle bestemming waar gasten kunnen genieten van rust, ruimte en hoogwaardige gastvrijheid.

Omringd door een groene oase en op slechts 10 minuten van het centraal station biedt Grand Hotel Karel V ruime kamers, een gastronomisch restaurant, en uitgebreide wellnessfaciliteiten. Hier komen historie en modern comfort samen, met als motto “Plus Oultre” – steeds verder.

In 2025 werken wij alweer 10 jaar met de software HorecaManager. Het bedrijf Staff Support doet wat het met hun naam impliceert:

Support voor (Horeca) Staff!

Constructieve en prettige samenwerking, waarin zij onze kritische feedback altijd goed oppakken en er wat mee doen: jullie blijven door-ontwikkelen. Het blijven ontwikkelen, draagt bij aan groeiend inzicht in onze bedrijfsvoering, onze arbeidsproductiviteit en de optimalisering hiervan.

Als Grand Hotel Karel V, hanteren wij het motto van Karel de Vijfde: Plus Oultre” – ‘steeds verder’. Wij vertrouwen erop ook in de (nabije) toekomst door te kunnen gaan om met Staff Support ons motto ‘Plus Oultre’ gestand te kunnen blijven doen.”

Leo Hollman, Directeur Hotel Karel V
www.karelv.nl

Hotels

Klant aan het woord: Hotel De La Bourse

La Bourse Hotel, een elegant en centraal gelegen hotel dat bekend staat om zijn uitzonderlijke gastvrijheid en stijlvolle kamers, heeft gekozen om gebruik te maken van Staff Support.

Zij zetten ons platform in om het beheer van personeelsuren efficiënter te maken. Met onze oplossing kunnen ze eenvoudig roosters aanpassen, uren registreren en inzicht krijgen in personeelsbehoeften. 

 

Staff is voor mij zo’n beetje de spil van mijn bedrijf; dagelijks zie je je rendement en kun je eenvoudig je onwikkeling t.o.v. het verleden en de prognose zien . Tevens regelt Staff je hele personeelsgebeuren qua roosters, urenregistratie en archief. Daarnaast is het een communicatiemiddel naar het personeel.’

Patrick Lexis, Directeur Hotel De La Bourse
www.delabourse.nl

 

‘Al een aantal jaren werken wij naar tevredenheid met de software van Staff support. Het is zeer gebruiksvriendelijk en een efficiënt systeem om mee te werken. Erg prettig om met 1 klik op de knop alles goed inzichtelijk te hebben. En als je al een keer een vraag hebt wordt dit direct vriendelijk opgepakt door support”

Daniëlle van Kleef, General manager De Werelt Garderen
www.dewereltgarderen.nl