Handleiding Artikelen
Wil je het Artikelen van medewerkers beheren?
In deze handleiding lichten we toe welke wijzigingen je door kan voeren,
hoe je dit kan doen en waar. Zo heb je het volledige Artikelen beheer zelf in de hand.
Stap 1: Proces bepalen
Om lekker te kunnen werken met Artikelen is het van belang dat de inrichting en het werkproces bij elkaar aansluiten.
Handige links


Stap 2: Rechten en rollen
Bepaal vooraf wie artikelen toe mag voegen en toewijzen aan personen.
Handige links
Stap 3: Instellingen beheren
Stel de juiste instellingen in zodat er later in het proces geen onduidelijkheden ontstaan.
Handige links


Stap 4: Nieuw artikel invoeren
Als alle bovengenoemde stappen goed gevolgd zijn kun je je het eerste artikel toe gaan voegen! Heb je nog niet alle informatie? De artikelen kun je later wijzigen.
Handige links
Stap 5: Artikel toekennen
Het is mogelijk om artikelen (bijvoorbeeld bedrijfskleding) toe te kennen aan een medewerker. Andersom kun je medewerkers toewijzen aan artikelen.


Stap 6: Rapportage
In het artikel overzicht vind je alle ingevoerde artikelen. Hierin kun je ook filteren.
Gaat een medewerker bijvoorbeeld uit dienst? Kun je de artikelen via het systeem in laten leveren.
Handige links
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over onze app Artikelen.
Geen zorgen! Artikelen kun je makkelijk wijzigen. Hoe? Dat vind je hier:
Dat lees hier je:
Neem contact op met onze Support afdeling.