Handleiding Artikelen

Wil je het Artikelen van medewerkers beheren?
In deze handleiding lichten we toe welke wijzigingen je door kan voeren,
hoe je dit kan doen en waar. Zo heb je het volledige Artikelen beheer zelf in de hand.

1. Proces 2. Rechten en rollen 3. Instellingen 4. Invoeren 5. Toekennen 6. Rapportage FAQ
Steps 1 Steps 3 Steps 5 Steps 7 Steps 9
Steps 2 Steps 4 Steps 6 Steps 8 Steps 10
Support - Handleidingen - Artikelen

Stap 1: Proces bepalen

Om lekker te kunnen werken met Artikelen is het van belang dat de inrichting en het werkproces bij elkaar aansluiten.

Handige links

Stap 2: Rechten en rollen

Bepaal vooraf wie artikelen toe mag voegen en toewijzen aan personen.

Handige links

Stap 3: Instellingen beheren

Stel de juiste instellingen in zodat er later in het proces geen onduidelijkheden ontstaan.

Handige links

Stap 4: Nieuw artikel invoeren

Als alle bovengenoemde stappen goed gevolgd zijn kun je je het eerste artikel toe gaan voegen! Heb je nog niet alle informatie? De artikelen kun je later wijzigen.

Handige links

Stap 5: Artikel toekennen

Het is mogelijk om artikelen (bijvoorbeeld bedrijfskleding) toe te kennen aan een medewerker. Andersom kun je medewerkers toewijzen aan artikelen. 

Handige links

Stap 6: Rapportage

In het artikel overzicht vind je alle ingevoerde artikelen. Hierin kun je ook filteren. 

Gaat een medewerker bijvoorbeeld uit dienst? Kun je de artikelen via het systeem in laten leveren. 

 

Handige links

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over onze app Artikelen.

Help! Ik heb een fout gemaakt in een artikel

Geen zorgen! Artikelen kun je makkelijk wijzigen. Hoe? Dat vind je hier:

Dat lees hier je:

Neem contact op met onze Support afdeling.