Heb je wensen of ideeën om Staff Support nog beter te laten aansluiten op jullie organisatie? Wij staan altijd open voor suggesties en gebruiken klantinput actief bij de doorontwikkeling.
Voor technische of diepgaandere functionele vragen schakelen we direct door naar onze specialisten. Denk aan API-koppelingen, maatwerkrapportages of systeeminstellingen.
Voor dagelijkse vragen of kleine issues is onze supportdesk direct bereikbaar. Of het nu gaat om het terugvinden van uren, inschrijven op diensten of appgebruik – we helpen snel.
Om het maximale uit Staff Support te halen, bieden we praktijkgerichte trainingen aan. Medewerkers leren werken met de Workforce App en managers ontdekken alle functies van het dashboard.
Een goede inrichting is de basis van succes met Staff Support. We helpen bij het opzetten van roosters, beschikbaarheid, dashboards en koppelingen.
Met Staff Support kijken we samen hoe jouw organisatie het meeste uit het platform haalt. We adviseren over slimme inrichting van workflows, rapportages en planningen.