Ideën en ontwikkelingen

Heb je wensen of ideeën om Staff Support nog beter te laten aansluiten op jullie organisatie? Wij staan altijd open voor suggesties en gebruiken klantinput actief bij de doorontwikkeling.

Tweedelijns support

Voor technische of diepgaandere functionele vragen schakelen we direct door naar onze specialisten. Denk aan API-koppelingen, maatwerkrapportages of systeeminstellingen.

Eerstelijns support

Voor dagelijkse vragen of kleine issues is onze supportdesk direct bereikbaar. Of het nu gaat om het terugvinden van uren, inschrijven op diensten of appgebruik – we helpen snel.

Training

Om het maximale uit Staff Support te halen, bieden we praktijkgerichte trainingen aan. Medewerkers leren werken met de Workforce App en managers ontdekken alle functies van het dashboard.

Inrichting

Een goede inrichting is de basis van succes met Staff Support. We helpen bij het opzetten van roosters, beschikbaarheid, dashboards en koppelingen.

Advies

Met Staff Support kijken we samen hoe jouw organisatie het meeste uit het platform haalt. We adviseren over slimme inrichting van workflows, rapportages en planningen.