Handleiding Relaties
Wil je het Relaties van medewerkers beheren?
In deze handleiding lichten we toe welke wijzigingenje door kan voeren,
hoe je dit kan doen en waar. Zo heb je het volledige Relaties beheer zelf in de hand.
Stap 1: Proces bepalen
Om lekker te werken met Relaties is het van belang dat de inrichting en het werkproces bij elkaar aansluiten.
Bepaal dus vooraf:
- Wie Relaties mag beheren
- Hoe Relaties vastgelegd moeten worden
Als dit bepaald is kan de inrichting plaatsvinden en kan het gestart worden met het opvoeren van relaties.
Handige links


Stap 2: Rechten en rollen
Wijs de juiste rechten en rollen toe aan de betrokkenen. Zorg ervoor dat iedereen weet wat zijn of haar verantwoordelijkheden zijn.
Handige links
Stap 3:Instellingen beheren
In de instellingen kunnen type relaties worden aangemaakt. Ook is het mogelijk om tags toe te wijzen aan personen.
Handige links


Stap 4: Relatie aanmaken
Een relatie aanmaken kan op twee manieren:
- Via het invulformulier
- Via de handmatige invoer van relaties
Stap 5: Overzicht beheren
Via Relaties – Relatie totaal vind je een uitgebreid overzicht van de ingevoerde relaties. Het is hierin mogelijk om te filteren op actieve en inactieve relaties.

Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over onze app Relaties.
Kan ik een bedrijfslogo toevoegen bij een relatie?
Dat kan! Hoe je dat doet vind je hier: Bedrijfslogo toevoegen van een relatie
Waar kan ik de facturatiegegevens van een relatie beheren?
Waar en hoe je dat doet vind je in de volgende handleiding: Handleiding Facturatiegegevens relatie beheren
Een vraag die er niet tussen staat?
Neem contact op met onze Support afdeling.